Αγαπητά μας παιδιά,αγαπητοί
εκπαιδευτικοί, βιβλιοθηκονόμοι, γονείς και φίλοι του βιβλίου,ο αγαπημένος και βραβευμένος συγγραφέας, Σάκης Σερέφας,με την ιστορία "Ένας ασήμαντος δρόμος" συνομιλεί με τα παιδιά στη στήλη:«Ο Συγγραφέας συνομιλεί με τα παιδιά".
Στόχος της στήλης είναι να διαβάζεται από τα παιδιά μέσα στην τάξη με το Δάσκαλο, στη Βιβλιοθήκη με το Βιβλιοθηκονόμο και στο σπίτι με τους γονείς.
Οι μαθητές/μαθήτριες μπορούν να επικοινωνήσουν με τη/το συγγραφέα, με μια ερώτηση που θα καταγράφουν στη θέση σχόλια, και να πάρουν μια απάντηση από την/τον ίδιο.
Η λέξη της Δευτέρας 12 Νοεμβρίου 2012Στόχος της στήλης είναι να διαβάζεται από τα παιδιά μέσα στην τάξη με το Δάσκαλο, στη Βιβλιοθήκη με το Βιβλιοθηκονόμο και στο σπίτι με τους γονείς.
Οι μαθητές/μαθήτριες μπορούν να επικοινωνήσουν με τη/το συγγραφέα, με μια ερώτηση που θα καταγράφουν στη θέση σχόλια, και να πάρουν μια απάντηση από την/τον ίδιο.
- Τι σημαίνει η λέξη «πορτρέτα».
- Δώστε μέχρι δυο ερμηνείες.
- Σε ποια από τα δυο βιβλία μπορεί να υπάρχει;
- Πηγαίνετε στην στήλη "η Λέξη της Δευτέρας", για περισσότερες λεπτομέρεις και μόνο εκεί στα σχόλια οι απαντήσεις σας.
Η αγκαλιά
της νόνας της
μοναδική
της έγνοια,
φωλιά της
και παιχνίδι της,
κούνια
μαλαματένια.
Στα
γόνατά της κάθεται
σαν το
γατί με χάρη
και στου
πλεχτού της μπλέκεται
το
στρογγυλό κουβάρι
Τα ηλιοτρόπια,Νίκος
Κανάκης,Πατάκης
Ο Νίκος
Κανάκης γεννήθηκε το 1927 στα Τσιτάλια Κυνουρίας. Εργάστηκε ως εκπαιδευτικός.
Στο συγγραφικό του έργο ασχολείται με το παιδικό βιβλίο.Έπαινος του Κύκλο Παιδικού Βιβλίου (1998) για το έργο του "Ο λόφος με τους
κορυδαλλούς".Έργα του:Τ΄
άσπρα παπούτσια. Αθήνα, Πατάκη, 1999. Σελ.: 85. Τα ηλιοτρόπια. Αθήνα, Πατάκη, 1998. Σελ.: 122. Ο λόφος με τους κορυδαλλούς.
Αθήνα, Πατάκη, 1997. Σελ.: 132.
"Θέματα και Βιβλία" Β΄μέρος 1985
Οι
φιλαναγνωστικές δράσεις όπως παρουσιάστηκαν, στη Λέσχη Ανάγνωσης
Εκπαιδευτικών «Αχ.Καψάλης»,7/11/2012 και 30/10 στη Στ΄τάξη, του 1ου Δ.Σ
Πανοράματος,στα πλαίσια του προγράμματος:
«Πάμε Τελλόγλειο με
τη Δ/νση Π.Ε Αν. Θεσσαλονίκης να διαβάσουμε ιστορίες, να δράσουμε και να
ταξιδέψουμε μέσα από εικόνες του Λούβρου».Το πρόγραμμα των μαθητών υλοποιείται στο Τελλόγλειο Ίδρυμα ΑΠΘ."Πηγαίνετε στη στήλη "Προτάσεις φιλαναναγνωσίας 2012-2013"
Καινούργια στήλη!!!
Πηγαίνετε στη στήλη:
"Οι μαθητές προτείνουν
παιδικά βιβλία που διάβασαν".
"Οι μαθητές προτείνουν
παιδικά βιβλία που διάβασαν".
Το νέο μήνυμα του 3ου Δ.Σ Περαίας όπως μας ήρθε και το αναρτήσαμε:Πηγαίνετε στα σχόλια
ΟΤΑΝ ΗΡΘΕ «Η βαλίτσα της φιλαναγνωσίας» ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΚΟΙΤΑΧΤΗΚΑΜΕ ΟΛΟΙ ΑΠΟΡΗΜΕΝΟΙ."ΤΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ?..
|
Οι μαθητές της Δ2 Τάξης του 105ου Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης σχολιάζουν:
1) Το
εκπαιδευτικό σας πρόγραμμα ήταν πολύ ωραίο. Το ταξίδι πίσω
στο χρόνο μας ενθουσίασε. Ελπίζουμε να το ξαναζήσουμε.!
Ιωάννα
και Χάρης
2) Οι
πίνακές σας μας μάγεψαν!
Ανέστης...Πηγαίνετε κάτω στα σχόλια να το διαβάσετε.
Το σχόλιο όπως μας ήρθε στο email μας και το αναρτούμε:
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι μαθητές της Δ2 Τάξης του 105ου Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης σχολιάζουν:
1)Το εκπαιδευτικό σας πρόγραμμα ήταν πολύ ωραίο. Το ταξίδι πίσω στο χρόνο μας ενθουσίασε. Ελπίζουμε να το ξαναζήσουμε.!
Ιωάννα και Χάρης
2)Οι πίνακές σας μας μάγεψαν!
Ανέστης
3)Αυτό το ταξίδι μάς άρεσε πολύ και θα θέλαμε να το ξανακάνουμε. Σίγουρα θα ξαναρθούμε με αγάπη. Σας ευχαριστούμε πολύ!
Νικολέτα και Θεοδώρα
4)Το λάτρεψα!
Μου άρεσε πολύ!
Παναγιώτης
5)Μας άρεσαν όλα!
Μας άρεσαν αυτά που ακούσαμε!
Σας ευχαριστούμε!
Δήμητρα και Νίκος
Το μήνυμα του 3ου Περαίας όπως μας ήρθε και το αναρτούμε:
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΤΑΝ ΗΡΘΕ «Η βαλίτσα της φιλαναγνωσίας» ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΚΟΙΤΑΧΤΗΚΑΜΕ ΟΛΟΙ ΑΠΟΡΗΜΕΝΟΙ."ΤΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ?ΤΙ ΟΜΟΡΦΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ!ΚΑΙ ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΝΩ ΤΗΣ!
Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΜΑΣ,ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ "ΚΡΥΜΜΕΝΟ ΝΕΡΟ" ΤΗΣ ΛΙΛΗΣ ΛΑΜΠΡΕΛΛΗ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΒΑΛΙΤΣΑ.
ΤΙ ΩΡΑΙΟ ΒΙΒΛΙΟ!ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ!Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙ ΣΑΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΤΟ ΝΕΡΟ,ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΡΘΕΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΡΟ,ΝΕΡΑΚΙ!!"
ΜΑΜΟΥΡΗ ΡΙΤΣΑ,Δ2,3ο ΔΣ ΠΕΡΑΙΑΣ.