ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

Μάϊος 2014 μέχρι και σήμερα δημοσίευση βιβλιοάποψη νέων βιβλίων στο
filanagnosiaprogram.blogspot.gr "Βιβλία και Βιβλιοφιλία"από τη Δημιουργό-Υπεύθυνη ύλης Έλενα Αρτζανίδου,συγγραφέας-εκπαιδευτικός.
Eπικοινωνία:Εmail: filanagnosia@gmail.com

Οκτώβριος 2013-Μάϊος 2014
filanagnosiaprogram.blogspot.gr "Βιβλία και Βιβλιοφιλία"Δημιουργός-Υπεύθυνη ύλης Έλενα Αρτζανίδου,συγγραφέας-εκπαιδευτικός.

Μάιος 2011-Σεπτέμβριος 2013
"Βιβλία και Βιβλιοφιλία" και μέσα από το site της Διεύθυνσης Π.Ε Ανατολικής Θεσσαλονίκης, Διευθυντής Μιχάλης Καλογραίας,Yπεύθυνη Λέσχης Ανάγνωσης Εκπαιδευτικών,Μαθητών και Φοιτητών,"Αχιλλέας Καψάλης" -Υπεύθυνη σχεδιασμού και ύλης filanagnosiaprogram.blogspot.com:Έλενα Αρτζανίδου.
Eπικοινωνία:Εmail: filanagnosia@gmail.com

Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2015

H Ελένη Δικαίου, υποψήφια για το Βραβείο Άντερσεν 2016.

Γράφει η Έλενα Αρτζανίδου / συγγραφέας – εκπαιδευτικός
dikaiou2Όταν ρώτησα την συγγραφέα παιδικής λογοτεχνίας Ελένη Δικαίου στις 22 Ιανουαρίου 2013 για τη στήλη «Συγγραφέας ρωτά, συγγραφέας απαντά» στο thinkfree.gr
-Σε ποια κατάσταση είστε ευτυχισμένη αυτή της πραγματικότητας ή εκείνη όταν γράφετε;
Μου απάντησε:
Α, μα την αλήθεια δεν μπορώ να τις ξεχωρίσω αυτές τις  δυο. Είμαι ευτυχισμένη όταν αγκαλιάζω τις δυο μικρούλες  του γιου μου, την Λυδία και την Ιφιγένεια, είμαι ευτυχισμένη όταν κάθομαι στο γραφείο μου...Περισσότερα thinkfree

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου